ska snart sova

Hejsan hejsan! Ska snart gå och lägga mig så jag orkar upp i tid imorgon, försov ju mig imorse heheh. Men först tänkte jag bertätta lite om dagen. Försov ju mig som sagt, så jag missade typ 10 minuter av samlingen. Dom första personerna i vår klass höll i samlingen idag och vecka 43 är det min och miccis tur! :D Efter det va det engelska, lunch och ks :) Sedan va det tänkt att vi skulle gå till UNT idag på hu lektionen och spanskan men UNT hade strömproblem så det blev inställt... GAAAH! Så vi fick ha vanliga lektioner istället, bittert. Efter skolan gick jag på stan och köpte lite grejer, nagellack, en concealer och en ny väska :)
-
-
Kan visa en bild på väskan imorgon :)

Kommentarer
Amanda

ååh, villken fin blogg du har! :D



kram.

2011-10-17 14:35:46
URL: http://paaanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0